niedziela, 22 stycznia 2012




Do czytania polecam sobie puscic:

http://www.youtube.com/watch?v=Y7sVoZcSKdc&feature=related


Dzisiaj mam taki spokojny dzień. Stwierdziłam, że muszę do moich zmartwień podejsc z dystansem i przezywac kazda czynność. Muszę przyznać, że picie pysznej zielonej herbaty w samotności czując jej delikatny smak i aromat, przeniosłam się do innej rzeczywistości... Wiem, że mam duuuuużo nauki, ale dzisiaj postanowilam, że na komputerze spedzam mało czasu, jednynie po materialy do nauki i oczywiscie dla mojego bloga. Oczywiście o muzyce nie wspominajac, bo bez tego sie nie da funkcjonowac! Wiem, że jeszcze tyle mnie w życiu czeka! Jaki sens ma siedzenie i umarrtwianie się nad soba? Trzeba myśleć pozytywnie i z otawrtym sercem i umysłem patrzeć w przyszłość. Zawsze najpiekniejsze chwile i najcenniejsi ludzie przychodza nie spodziewanie. Najważniejsze jest nauczyc sie przebywac z samym sobą, swoimi myslami i problemami. Nie kochajac siebie, nie pozwalamy innym zobaczyc w nas dobrych stron. Więc moje Kochane, nie poddawajcie się, jeszcze tyle pieknych chwil przed nami... a moze własnie TA chwila będzie naszą perełka? Bo siedzę słuchajac dobrej muzyki i oddycham spokojnie nie martwiąc się niczym, przyjmując zycie takim, jakie jest.
xx

3 komentarze:

  1. Uwielbiam zieloną herbatę ! Czytałam że ma właściwości wyszczuplające:) Jeżeli podoba Ci się mój blog to zapraszam do obserwowania, na pewno się odwdzięczę. :)
    http://treasurre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, jeżeli nie będziemy kochać siebie, nic nie zdziałamy, bo dla siebie samych powinniśmy być przyjaciółmi, a nie wrogami. Tylko właśnie z jednym zdaniem się nie zgodzę: 'Trzeba myśleć pozytywnie i z otawrtym sercem i umysłem patrzeć w przyszłość' - moim zdaniem, trzeba patrzeć w teraźniejszość, a nie w przyszłość, bo jej nie znamy ;)
    Blog jest świetny, przyjemnie się go czyta, zapraszam do mnie ! :)
    Obserwuję i licze na rewanż ! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. masz rację z tą teraźniejszością! dzięki i obserwuję CIebie również:)

    OdpowiedzUsuń